En vanlig dag...

Det är inte utan att jag blir lite imponerad av mig själv, vad duktig jag varit på att blogga de senaste dagarna!
Här hemma är det full rulle. Lucas är ju ledig från dagis idag, så då får jag chans att gosa med dom båda hela dagen:-)
Lucas springer runt och leker, och låtsas att jag fyller år idag. Så jag blir uppvaktad för fullt med både sång och diverse paket i form av klossar:-)

Nu är det snart dax att plocka bort från frukosten, bädda, och slänga in ett tvätt i maskinen... Alla dessa måsten.
Sen tänkte jag själv ta mig en dusch och fixa i ordning mig lite innan det är dax att göra lunch.
Förhoppningsvis hinner vi ner en sväng till ingelstad också, för att köpa några lampfötter jag tittat ut till sovrummet.
När Danne kommer hem så blir det att åka ut till Åby och fira farfar som fyller år idag.


Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0