2 veckor kvar till julafton!

Ja, nu är det snart julafton:-)
Borde kanske känna lite småpanik, med tanke på att jag endast inhandlat några få av de julklappar som ska inhandlas...
Men jag orkar faktiskt inte stressa runt på stan och leta heller, utan i år har jag gjort så att jag suttit här hemma och lusläst alla reklamblad i stället för att hitta passande julklappar.
Mycket skönare att komma ner till stan, och redan innan veta vad man ska ha, och bara gå dit man ska och köpa sin julklapp.
För det är nämligen bland det värsta jag vet med julen annars, att stressa runt och springa sig svettig på stan, för att man inte vet vad man ge, eller vart man ska hitta det.


Att det är 2 veckor kvar till julafton, betyder också att det är 1 vecka kvar tills min älsklings födelsedag.
Hans 30:nde:-)

Nu börjar snart Grey´s Anatomy igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0