Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Idag var ju dagen då allvaret skulle börja igen.
Jag skulle börja jobba som vanligt igen, och barnen skullle tillbaka till förskolan och få träffa sina kompisar igen efter sommarlovet.
Jag förberedde mig länge och väl igår kväll, lade fram nya rena kläder till oss allihopa, och gjorde iordning barnens backar med reservkläder och plockade fram allt annat som skulle med, så att allt var klart.
I morse ställde jag klockan på 07.00, gick upp och duschade och klädde på mig innan jag väckte barnen.
Efter diverse morgonbestyr så var vi klara att bege oss mot dagis.
Men när vi kommer fram så började jag ana lite oråd när jag inte såg några barn ute. Vi gick in, och där sitter fröknarna och har planeringsdag, så det var stängt! Klantigt av mig att inte kolla det innan, men med tanke på att dom hade stängt fredagen innan sommarlovet skulle börja så trodde jag inte att dom skulle ha en planeringsdag till! Bara att vända hemåt igen då.Typiskt! Hoppas att Danne kan komma hem och ta över i eftermiddag, så att jag kan åka till jobbet då. Nä, det blir inte alltid som man tänkt sig...


Trollungarna sitter och gosar i soffan och ser på Pippi i stället...


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad fint det blev med bilderna:-)! Ni är så fina alihopa:-)! Puss o kram

2009-08-05 @ 20:37:12
Postat av: Steffi med Liam och lilla Néa

Vad fint det blev. =)

2009-08-06 @ 22:08:35
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0