Fredagsmys

Jag har varit på Ica Maxi och storhandlat...

Precis vad man känner för en fredagskväll:-( Men men..nu är det gjort i alla fall, så skönt.

Elina fyller ju 2 år på måndag,  och på söndag kommer familj och vänner och firar, så jag behövde handla lite inför det.

Nu sitter både Danne och jag utslagna i soffan och har precis käkat kycklingwook från Durkslaget, så himla gott!
När jag var och handlade så köpte jag filmen " En shopaholics bekännelser", som jag velat se hur länge som helst!
Tyvärr hade Danne börjat se på någon dålig science fiction film när jag kom hem, så det vart inget med den i dag.
Danne tyckte vi kunde se den i morgon istället, eller rättare sagt jag, för han ska ju på Bossemiddag i morgon. (Gissar att han inte tycker att det var hans typ av film.)



Nu blir det lite rödvin och gos i soffan en stund innan det är dax att lägga sig!
Idag riktigt längtar jag efter att få gå och lägga mig, för jag är sååå trött!


Kraaam


Kommentarer
Postat av: L-A

Vad fin din blogg har blivit! o kul att du uppdaterar den oftare nu! Ja, wrestler var kanon! Lite wierd..men jag gillade den i efterhand! Var shoppaholics...bra? Puss!

2009-08-15 @ 18:41:50
URL: http://lillya.blogg.se/
Postat av: Mia ❤

Vilket fint glas :) Jag måste också ta tag i att se den filmen!

2009-08-16 @ 12:44:13
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0