Loooove it:-)

Häromdagen så var jag inne och tittade lite på Klockmäster på Ingesta shopping.
Har varit sugen på en lite större, typ herrklockemodell, tycker det är så himla snyggt.
Provade lite olika modeller. Insåg att jag inte kunde ha en jättestor men tanke på att jag har så smala handleder.
Expediten tog därför fram en som inte var riktigt lika stor. Skitsnygg. OCH satt perfekt! Jag var kär:-)
Pratade senare med Danne och berättade om klockan jag sett.
Så gissa vad han hade med sig när han kom hem från jobbet?:-)








TACK min älskling, du är världens gulligaste:-)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Oooh den är skitsnygg, har suktat efter nått liknande! Grattis till världens gulligaste pojkvän.-)! Pussssssss

2009-08-07 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0