Härlig söndag

Jag hade en sån himla skön dag i går.
Det var länge sen vi bara var hemma och inte hade något speciellt planerat.
Dagen började med att Danne gick gick upp med barnen, och jag fick sovmorgon!
Och när jag gick upp så hade Danne dukat fram frukost på altanen, så himla skönt:-)



Efter frukost tog Elina och jag en sväng till skogen och plockade blåbär!
Elina var så himla duktig och strosade omkring där i skogen och satte sig ner och plockade och ÅT såklart:-)
Jag fick med mig någon liter hem i alla fall. SKulle gjort blåbärspaj i går, men det hanns inte med, så vi får se om det blir någon idag i stället kanske...



När vi kom hem så hade Lucas och Danne varít iväg en sväng på stan och köpt en liten pool till barnen...
Det är väl typ den tredje den här sommaren, men kissen ska såklart alltid hoppa upp och sätta klorna i den så det går hål. Nu blev det en ej uppblåsbar!:-) Sen hade dom köpt med sig pastasallad hem som vi käkade...perfekt en varm sommardag!



Eftersom vi har varit borta så mycket på sistone så har det verkligen grott igen, och alla blommor har vissnat.
Det var verkligen dax å fixa lite fint igen!
Danne tog fram gräsklipparen  och jag rensade ogräs och klippte kanter!





Planterade lite nya blommor med:-)








Även rabatten blev fin igen:-)









När jag kom in på kvällen hade Danne varit gullig och fixat mat till oss, sa jag att jag har världens gulligaste kille?:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0