Vem är du?

Roligt nog så har min blogg ökat ganska mycket i läsare den senaste tiden, vilket är himla kul:-)
Men jag vet  ju inte riktigt vilka ni är, så därför tyckte jag att det här var en rolig grej!




Vem är du som läser min blogg?
Jag vore jätteglad och tacksam om ni svarade på dessa frågor:

Namn: Erica
Ålder: Född 1984
Bor: Norrköping
Arbete/Studier/Annat: Säljer kök
Skostorlek: 38
Brukar säga: Neeej! (Har 2 småbarn)
Har vi träffats? -
Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -
Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter
Vad har du för mobiltelefon: En Sony Ericsson
Vad fastnar du för på en blogg:
Gillar bloggar med mycket bilder, och gärna massor av goda recept:-)

Kopiera frågorna, ändra svaren så att de funkar för er, lägg in det som en kommentar hos mig. Lätt va?! ;)


Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam och lilla Néa

Namn: Steffi

Ålder: Född 1984

Bor: Åby

Arbete/Studier/Annat: Mammaledig för tillfället

Skostorlek: 37

Brukar säga: Neeej! (Har 2 småbarn)

Har vi träffats? Ja

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Trevlig tjej.

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Gillar bloggar med mycket bilder, och gärna massor av goda bakrecept:-)

2009-08-11 @ 11:58:07
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Steffi med Liam och lilla Néa

Namn: Steffi

Ålder: Född 1984

Bor: Åby

Arbete/Studier/Annat: Mammaledig för tillfället

Skostorlek: 37

Brukar säga: Neeej! (Har 2 småbarn)

Har vi träffats? Ja

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Trevlig tjej.

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Gillar bloggar med mycket bilder, och gärna massor av goda bakrecept:-)

2009-08-11 @ 11:58:28
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Tess

Namn: Tess

Ålder: 29

Bor: Norrköping

Arbete/Studier/Annat: Mammaledig, annars butiksbiträde

Skostorlek: 36

Brukar säga: Faan...

Har vi träffats? Nä

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Spader

Vad har du för mobiltelefon: En Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Mycket bilder å ofta uppdaterat.

2009-08-11 @ 18:18:14
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej!

Funderat något mer på text i headern?



Tror anledningen till att din statistik har höjts är att jag uppdaterat din första sida x antal gånger när jag gjort ändringar.

Vill du kunna se exakt antal bösökare per dag, månad osv. kan man installera en besöksräknare.

Vill du ha hjälp - säg till! =)



MvH

Tess

2009-08-11 @ 18:22:57
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: jenny

Första gången jag läser din blogg idag, så jag fyller väl i detta, fin blogg du har,



Namn: Jenny

Ålder: Född 1983

Bor: Norrköping

Arbete/Studier/Annat: Nu mammaledig annars äldreboende

Skostorlek: 37

Brukar säga: Neeej! (Har 2 småbarn)

Har vi träffats? nej

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: tycker om mycket bilder, inredning. Och tips på bra vardagsmat.

2009-08-12 @ 11:26:37
URL: http://jensssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0