Vinteroverall

Det är fortfarande augusti.
Men jag vet av erfarenhet att när vinteroverallerna kommer in i butik så är det bara att vara snabb.
Jag kommer köpa någon av dessa overaller till Elina från FIX. (Lucas kan fortfarande ha sin från förra året.)
Jag har alltid köpt FIX vinterkläder till Lucas, både overall och skidställ.
Tycker dom håller bäst kvalité och dom skyddar jättebra mot både kyla och väta.

Frågan är bara vilken färg?
Rent spontans så skulle jag ju såklart säga den rosa, men ska jag tänka lite smartare än så, så kanske den svarta är mer praktisk som inte skiten syns lika mycket på?
Går ju att kombinera med rosa mössa och vantar i stället...
Vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tycker den rosa till din dotter / Evelina

2009-08-12 @ 14:10:24
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Amelie

Den svarta var tuff, om du gullar till det med mössa o vantar i rött eller rosa! Mer praktiskt oxå som sagt! Puss

2009-08-13 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0