High Chaparral!

Idag har vi varit inne på High Chaparall.
Tyvärr har det varit riktigt skiitväder. Det har vräkt ner precis hela dagen...
Vi har haft det kul ändå, men tråkigt att man inte kan strosa runt och titta på allt som man skulle vilja hinna se där inne.
Nu har det mer varit att fortast möjligt springa från ett tak till ett annat...
Vi hade ev. tänkt att stanna kvar ända till på måndag, så vi skulle kunna gå därinne i morgon med.
Men så kollade jag väderprognoserna, och det verkar som att det ska vara ungefär likadant i morgon med:-(





Haha...vi hade nog dom absolut sötaste cowboysarna på hela High Chaparral:-)




Vi åkte tåg....


...och blev rånade!


Bröderna Daltons var självklart i stan!


Nu har vi precis käkat lite, och barnen har ääänligen somnat:-)
Nu blir det en cider och lite yatzy, sen ska det bli skönt att krypa ner i sängen:-)


Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad mysigt ni ser ut att haft det:-)! Jag tror att det är dom sötaste små cowboysarna i världen... Pussa om dom från mig, längtar efter busfröna! Puss o kram

2009-07-19 @ 16:35:59
Postat av: Tess

Hej! Fråga på så får vi se om jag kan...=)

MvH/Tess

2009-07-22 @ 19:30:13
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för tipset. Då ska jag inte göra dom där, och då ska jag testa henne istället nästa gång =)

Hoppas allt är bra med er.. Och att ni har det så mysigt..

Kramkram

2009-07-25 @ 11:00:48
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0