Liseberg!

Denna helgen tog vi husvagnen och drog iväg igen.
Den här gången åkte vi till Göteborg! Årlig tradition:-)
Jag hade lite att fixa med i fredags, så vi kom iväg ganska sent, och var inte nere förrän framåt 22-tiden på kvällen.
Då var det bara att ge barnen lite kvällsmat, och lägga dom.
Sen grillade vi lite innan vi också gick och la oss.
På lördagen stod ju så klart Liseberg på schemat!
Vi hade verkligen kanonväder, men tyvärr är ju bra väder= MASSA FOLK!
Det var trångt därinne, och långa köer till allt. Till och med barnkarusellerna var det typ 30-40 minuters kö till.
Tycket lite synd om barnen faktiskt, för dom är ju 30 min i kö jättelänge, sen får dom åka i typ 2 min och sen är det över.
Bara att ställa sig i nästa kö...
Men framåt kvällen gick ju många barnfamiljer hem, så då passade vi på så att barnen fick åka lite mer, då var det ju nästan inga köer.
Här kommer lite bilder:-)








Lucas och jag åkte Rabalder:-)


Lucas kör lite rally i väntan på maten...


Pappa fick också hänga med på en tur i Rabalder...


Elina satt och njöt av sitt lördagsgodis:-)


Det fanns inte så jättemycket för Elina att åka, men Kaninresan var kul:-)


Haha...hur söta är dom inte?! Lucas och Ameila står och kramas kön i väntan på....


....att få flyga flygplan:-)

På vägen hem så stannade vi till i Gränna:-)








Lucas hittade en colastång:-)

Nu ska jag hoppa ner i sängen efter en lååång dag:-) Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ser ut som ni hade trevligt! Fina kepor dom fått sötnosarna:-)! Men det framgick inte hur många polkagrisar mamma köpte...;-)! Puss o kram

2009-07-28 @ 08:11:21
Postat av: matilda

Jag var också på lisseberg den lördagen och det var verkligen SJUKT mycket folk!

2009-07-31 @ 17:43:32
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0