On our way!

Som dom flesta av er redan vet så har vi ju skaffat husvagn!
Hahaa...Jag VET, jag är lika fövånad själv:-)
Jag har alltid dissat husvagn, och bara sett bilderna från " Vi hade i alla fall tur med vädret" framför mig!
Och lite så är det faktiskt! HAhaha...ni skulle se oss innan vi väl kommer iväg:-)
Innan alla grejorna är inne i vagnen, ungarna fastspända, och jag står bakom och skriker -HÖGER, nej, jag mena VÄNSTER....eller förresten STOOOOPP!! Hahaa...
Danne ville gärna skaffa båt, medans jag tyckte att det känns som att barnen är lite för små för det.
I stället kom jag på den brillianta idéen att skaffa husvagn.
Och så blev det! Åtminstonde nu ett par år framöver, tills barnen är lite större.




 
Nu sitter vi i bilen på väg ner mot High Chaparral över helgen!
Ska bli roligt!
Ska försöka blogga lite därifrån om jag hinner:-)
Ha en mysig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ha ha, jag ser er framför mig när ni ska iväg:-)! Jag saknar 4 personer i varsin grön träningsoverall framför vagnen på bilden, hi hi(skärpning där)! Men vad fin den var, den där bor ni bra i:-)! Hoppas ni får supermysigt på High chapparal o spar på krutet:-)... Krama familjen från mig...Puss o kram

2009-07-17 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0