Up side down....

Idag har jag jobbat. Ja till och med "arbetat arslet" som någon så fint uttryckte sig:-)
Det har varit full fart i butiken hela dagen!
När jag står där så är det så himla roligt! Jag älskar verkligen att få prata med kunder:-)
Just den här veckan så har de andra semster, och jag är ensam i butiken.
Och kombinationen av att kunna hantera pressen när flera olika kunder kommer in samtidigt och jag bara kan hjälpa en i taget, till att jag ju är ny, och inte så insatt i alla delar ännu, gör ju att jag måste vara så otroligt koncentrerad och fokuserad hela tiden.
Jag vet inte om det var spänningen som släppte när jag kom hem, eller vad det beror på men jag fick världens huvudvärk och kände mig allmänt tråkig och låg.. Ja lite deppig till och med.
Ni vet så där som man kan bli ibland, fast man undrar om det verkligen beror på något?!
Jag har ju igentligen ingenting att vara deppig för...Jag är nog lite upponer bara.
Jaja, det bästa med det hela måste ändå vara, att är man deppig, så brukar man ju behöva trösta sig med något för att bli glad igen.
Så nu ska jag nog trösta mig med lite godis...
Ja, lite deppig är jag nog allt när jag känner efter.




Kommentarer
Postat av: Amelie

Ha ha, de är bra gumman. Trösta dig riktigt ordentligt nu...för imorgon är en ny dag, med nya kunder o nya utmaningar:-)! Det kommer gå bra gumman, du är jätteduktig;-)! På dom bara! Puss o kram

2009-07-14 @ 22:24:06
Postat av: Jessica

Hallå tjejen! Vart jobbar du nu då?

2009-07-22 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0