Shopping på Ikanohuset!

Idag sov familjen länge...det var skönt. Till och med barnen sov till 09.15.
Sen käkade vi frukost, gjorde iordning oss, och tog sen en sväng till Ikanohuset i Linköping.
Tänkte visa lite av det vi handlade.

 Nu är det ju en hett att bära hel byxdress, ingen trend jag själv hakat på, men hur sött är det inte på en liten tjej på knappt 2 år?!:-)

 Köpte en vit liten kofta också, perfekt att kunna ha till byxdressen och användbar till det mesta när hon ska vara fin....

 Hittade inte så mycket till Lucas, mer än den här tröjan... Men jag gillar dom marina färgerna, det känns somrigt och fint:-)

 Vi köpte Elinas första baddräkt! Elina valde själv. Dessvärre tror jag inte det hade med varken modellen eller färgerna att göra, utan Lille Skutt:-)

 Jag gillar kombinationen brunt och rosa.
T-shirten köpte jag på rean, så den kostade 39.90, känns lagom:-)

 Självklart var jag ju tvungen att handla något till mig själv med, så det blev lite påfyllning från sminkavdelningen på HM.
Tänkte jag skulle prova brun-utan-sol-servetter i ansiktet ikväll när jag går och lägger mig.
Ska bli kul och se om det blir bra, eller om jag vaknar fläckig:-)


Barnens kläder kommer från Lindex.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter helt underbart, det du beskrev om öarna. Det är det paradisiska vi vill åt. Nu gäller det bara att plånboken vill detsamma :) Jättesöt rosa byxdress till en liten tjej. Har inte heller hakat på den trenden. Kram!

2009-06-14 @ 11:40:08
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0