Stranden

Idag så åkte jag, Lucas och Elina, och Amelie och Timmy ut till Stranden i skärgården.
Vi hade packat med oss picnickkorgen och badkläderna, och dessutom var ju vädret heeelt toppen!




Elina redo för en dag på beachen:-)








Haha, mina sötisar. Vet inte om dom dansar eller vad dom gör:-)


Det blev mycket bad och plask under dagen!


Söta Timmy:-)


Ibland måste man upp på land för att värma sig lite...


...och stoppa något i magen:-)






En orm ringlade förbi, som tur var bara en snok, men läskigt ändå:-)




I morgon bär det av mot skärgården igen, men då är det jobb som gäller:-)
Nu är det dax att gå och försöka få några timmars sömn.
I morgon kommer Danne hem igen, det ska bli skönt, jag saknar honom...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ha ha, hon är ju bara för söt i dom där solbrillorna, skitungen:-)! Dom är så goa! Tack för en jättemysig dag. Timmy tyckte oxå att det var så mysigt...Hoppas jag vi kan göra om snart:-)! Puss o kram från oss

2009-06-28 @ 10:39:17
Postat av: Millan

Vilka underbara bilder!! Ni har verkligen världens finaste barn:)

Kram ifrån Mig

2009-06-28 @ 21:41:18
URL: http://millansandberg.blogspot.com
Postat av: Maria

tack så mycket =)

mysigt ni verkar haft det vid badet..

hade bra.. kramkram

2009-07-14 @ 09:44:39
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0