Skärgården

Åh, vilken underbar dag jag har haft idag!
Det finns nog ingen som tycker att det är lika roligt att gå till jobbet som jag:-)
Speciellt idag! Amelie och jag åkte ut till skärgården för att dela lappar inför en visning.
Hur många kan tillbringa sina arbetsdagar ute i skärgården lixom?!:-)
Först åkte vi till Ramsdal, och därefter åkte vi vidare till Fyrudden där vi stannade och käkade lunch på världens mysigaste matställe.
Idag insåg jag hur mycket jag faktist uppskattar att komma bort ifrån stan...  Lugnet, solen och vattnet gör mig så himla glad:-)


Fyrudden





Världens goaste tjej!


Jag tog varmrökt lax med färskpotatis och romsås, såååå gott!



Kommentarer
Postat av: Amelie

Jaa tack gumman, för en trevlig arbetsdag! Känns som vi skulle kunna göra om nån gång snart:-)! Jaa det är ett roligt, omväxlande arbete vi har...men det är vi värda;-)! Puss o kram

2009-06-25 @ 22:59:47
Postat av: Erika o Emma

Amen shit vilken god mat du åt! MUMS!!!

Härlig lyxarbetsdag :-) Sånt förtjänar man.

KRam

2009-06-26 @ 07:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0