Våran helg!

I fredags när Danne kom hem från jobbet , så åkte vi iväg hela familjen och köpte en studsmatta till barnen!
Så det ägnade vi hela fredagskvällen till att fixa ihop, så att den skulle vara klar när barnen vaknade på morgonen.



Och gissa om det blev jubel när de steg upp!




Det hoppades och skuttades för fullt hela förmiddagen!




Även Elina fick in taktiken efter en stund:-)




På em åkte vi ut till Norrköping Horse Show!




Jag fick till och med med mig Danne:-)




Dessvärre kom vi just när dressyren skulle börja... Jag som ville se hoppningen!
I övrigt var det nog bara rent självplågeri att åka dit...jag saknar mina hästar så mycket...




Efter en sväng på Norrköping Horse Show så åkte vi ut till Dannes mammas kompis, Harriette, och hälsade på vid hennes mysiga kolonilott! Hariettes barnbarn var också där, så dom lekte Lucas och Elina med.
Årets första dopp han dom också med:-)


På söndagen var det ju Mors Dag!
Jag åkte och jobbade, och när jag kom hem så stod det här och väntade på köksön!:-)



Underbara blommor!



I påsen låg en ask med ett jättefint smyckessätt som barnen hade valt till mamma:-)
Jag har världens underbaraste ungar! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0