Datorstrul

Ledsen att ni fått vänta på inlägget som jag lovade med mer bilder från Thailand...
Vi har nämligen haft lite strul med våran dator, så jag har inte kunnat öppna bildmappen:-(
Nu har Danne ialla fall fixat det igen....det enda är att datorn är så slö (dax att rensa), att det tar världens tid att ladda upp bilder.
Därför lägger jag ut resten från Thailand lite eftersom...

Idag är Elina på dagis, men Lucas är hemma med mig.
Vi satt och åt frukost i morse, när Lucas började kräkas!
Som tur är så känner jag mig säker på att det inte är maginfluensa ialla fall, utan det beror nog på att han var så snorig att han kräktes upp allt slem som satt i halsen.. Stackars plutt.
Jaja, han får vara hemma och gosa med mig idag, inte så ofta det bara är vi 2 ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0