Lasagne!

Idag står det lasagne på menyn här hemma.
Har alltid gjort knorrs lasagne förut, där man bara behöver röra ihop såsen och blanda i köttfärsen:-)
Ja....förutom en gång, för ett par år sedan, det slutade med att Danne och jag fick åka och köpa pizza i stället.
Lovade mig själv att jag aldrig skulle göra om det, och har därför kört på Knorrs, jättegod faktiskt.
Men nu är det slut med det, nu ska det göras ordentligt från grunden.
Är det någon som har något gott lasagnerecept att dela med sig av??


Hittade det här, http://www.recepten.se/recept/lasagne.html  tänkte ändra lite smådetaljer på receptet bara (eller så skulle jag kanske låta bli det?) för att få den som jag vill ha den...



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska Lucas och jag ut och dela ut inbjudningskorten till hans 4-års kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0