Let´s Dance finalen


Då var Let´s Dance över för den här säsongen...
Lite tråkigt att det är slut nu, det är ju Lucas höjdpunkt på hela veckan- fredagsmys framför Let´s Dance:)
Jaja, det börjar säkert någon ny familjeunderhållning på fredagskvällarna:)
Tyckte att båda paren var värdiga i finalen, men jag hejade nog faktiskt mer på Laila och Tobias, speciellt efter deras sista dans- jag grät! Åh vad fint det var!
Jaja, kul för Magnus och Annika ialla fall, jag gillade dom med.

Let´s Dance vinnarna 2009


Elina körde samma variant idag- värgrasovasåmammablirtokig!
21.30 somnade hon idag efter 1,5 timmes vrål. Bättre än i går ialla fall.

Nu är jag såååå trött och ska snart krypa ner i sängen!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0