Trött trött

Det blev inget inlägg sen i går kväll.
Jag som sagt till folk att jag inte förstår det där med att man blir så trött efter tidsskillnaden.
HAha, där fick jag så jag teg.
Visserligen hade vi inga som helst problem på ditresan eftersom vi höll oss vakna natten innan, och på så sätt kom in i rätt rytm när vi kom dit.
Men nu, hua vad trött jag är.
Vi åkte aldrig ut till mormor och morfar igår, barnen var trötta, och vi med.
När Lucas och Elina krypit ner i sina sängar så satte vi oss framför tv:n för att titta på Stockholm-Arlanda.
Vaknade förvånat vid 21.00 och insåg att jag missat halva programmet.... Danne tyckte vi skulle gå och lägga oss.
Visst sa jag, och somnade om igen.
Vid 22-tiden vaknade jag igen, och lyckades åtminstonde ta mig in i badrummet och tvätta av mig och borsta tänderna innan jag kröp ner i våran sköna säng och somnade gott 2 minuter senare.
Däremot vakande jag flera gånger i natt och trodde att det var morgon. När klockan är 03 på natten här, är ju klockan 09 i Thailand, så det är ju inte så konstigt kanske.
Det sköna var i alla fall när barnen vakande 06.40 i morse, och jag var pigg!
Härlig känsla det där att gå upp tidigt, och känna att man är pigg, och dessutom hinna med en massa saker som man inte räknat med.
Nu är klockan 08, och vi är klara, vi som annars brukar gå upp nu:)

Gör ett nytt försök att blogga om resan senare idag istället!


Kommentarer
Postat av: marre

tack =)

hoppas ni haft en bra resa! vore kul att ses någon dag! hade.. kram

2009-03-13 @ 08:31:14
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0