Det är dax för fredagsmys

 

Här hemma pågår förberedelserna för fullt inför fredagsmyset ikväll:-)
Plockar iordning, dammsuger och tänder ljus:-)
Då är fredagsmyset som bäst, när man bara kan sätta sig i soffan framför Idol, och känna att man kan njuta av ett nystädat hus, samtidigt som man äter gott och tar ett glas vin...(eller två) till.

Insåg i morse när jag skulle gå och lägga mig att vi hade engelskaprov idag! Usch, vad nervös jag var!
Eftersom jag varit sjuk och därmed missat de senaste 2 lektionerna, så hade jag ju inte fått någon påminnelse att det var prov, och alltså inte ens öppnat böckerna.
Som tur var så har jag relativt enkelt för engelska, och kände faktiskt att det gick riktigt bra!
Härlig känsla att avsluta med innan man tar helg:-)

Nu ska jag städa vidare en stund till, innan vi intar soffan!
Förresten blir det nog kul kul att se på Idol ikväll, dom har ju temat "Världens bästa låt", så det ska bli spännande att se vad dom väljer:-)

Ha en jättemysig kväll allihopa!






Kommentarer
Postat av: Amelie

Hoppas ni haft en supermysig kväll med allt vad det innebär ;-)! Snart ska jag låna dig av Danne, så ska vi ut o dansa du o jag! Puss o kram

2009-11-07 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0