Familjefotografering

Idag har jag äntligen har jag kommit till skott och bokat in en fotografering hos Carlsbecker.
Har länge velat ha ett foto på oss tillsammans, hela familjen. Så nu på fredag så ska vi dit, så det ska bli kul:-)
Visserligen så kan jag tycka att dom är jäkligt dyra, men å andra sidan så är det ju minnen för livet- och det är ju ovärderligt!

Här är från när vi fotat barnen hos Carlsbecker när dom var mindre.
Fotona på Lucas är från hans 1-års dag, och de som är på Elina är när hon är 6 månader, så söta:-)















Kommentarer
Postat av: Moffa

Tjena Stumpan ! Jättefin sida.Ha de så bra. Hälsa till småtrollen o Danne. Kram pappa

2009-11-26 @ 21:40:02
Postat av: Elin Grindemyr

Vilka fina bilder!! mina killar ska fotas idag. Fast här hemma... =) de är så kul att ha bilder på sina barn och de kan aldrig bli för mycket!

Skiner fönstrena fortfarande?? :)

2009-11-27 @ 09:32:07
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0