Första julmyset

Det är så roligt att se barnen, deras längtan efter julen och tomten!
Jag känner igen mig själv, för gud vad jag längtade när jag var liten!
Lucas har frågat i flera dagar nu, om vi inte kan ha lite julfika "-sån där som man har vid Sankta Lucia".
Så igår när Lucas gick och la sig, så lovade jag, att idag när jag hämtade dom från dagis, så skulle det stå lite julmys på bordet när dom kom hem.

Något som jag längtar efter nu är lussekatter! Det får jag nog ta och baka någon dag:-)






Nu ska jag ta och tvätta lite, sen ska jag nog ta och plugga ordlistan lite då vi har uppsats på engelskan i morgon, innan jag slår mig ner och tittar på Lyxfällan lite senare:-)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilken gullig mamma du är:-)! Puss på dig

2009-11-19 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0