God morgon!

Det har varit lite dålig uppdatering här senaste dagarna, men det beror på att jag inte mått så bra.
Inget allvarligt, men jobbig huvudvärk och trötthet. I går mådde jag i alla fall bättre igen, vilket var skönt, så man kunde komma igång lite igen.

Började morgonen med att baka lussebullar! Dom blev helt okej för att vara första gången faktiskt, förutom att jag nog ska hälla i ännu lite mer saffran nästa gång.




På eftermiddagen var det dax för fotograferingen hos Carlsbecker. Men vi bestämde oss för att bara fotografera barnen, eftersom jag ju inte kännt mig så bra.
Efteråt kan jag ju tycka att det kanske var lite dumt att ta en tid sent på em, då dom ju var ganska trötta efter en dag på dagis. Men jag tror det blev ganska bra bilder ändå:-)
Lovar att visa ett par när jag får bilderna nästa vecka.

Väl hemma igen så blev det som vanligt fredagsmys i soffan framför Idol!

Nu ska jag ta och fixa lite frukost, sen ska jag och Elina åka och handla lite julstjärnor, för idag ska det julpyntas här hemma!


Ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0