Så var det fredag igen!

Veckorna går så himla fort nu, tyckte ju att det var helg alldeles nyss ju.
Men idag är det fredag, och det är den bästa dagen på hela veckan!

I morse hade vi engelskaprov. Tror att det gick bra faktiskt. Hoppas det!
Skönt att ha den känslan innan man tar helg. Annars hade jag säkert gått och funderat på det, om det gått sådär.
Nu kändes det bra, och jag vet att jag gjorde mitt bästa, mycket mer kan jag inte göra.

När jag kom hem så passade jag på att äntligen plantera mina uteväxter som jag köpte för nästan 2 veckor sen.
Så nu blev det fint utanför buspråket, och dessutom 3 planteringar fick jag ihop.






På eftermiddagen hade Lucas med sig sin kompis Gustav hem, så dom har lekt och busat för fullt:-)


Medans dom busade så passade jag på att fixa lite mat åt dom, i dag blev det kycklingspett, pasta och grönsaker!





Och Elina gick genom alla leksakskataloger som har kommit med posten de senaste dagarna, så hon vet vad hon ska önska sig av tomten:-)




Nu har jag tänt lite ljus och gjort mysig här hemma, och snart blir det mat och lite rödvin framför Idoooool! Kärlekstema idag, kan ju bara bli bra!


Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0